هیتلر گفت:  وانمود کن که  کشور درخطر است! زیرا وقتى مردم بترسند، براى بردگی  آماده میشوند؛ وقتى مردم بترسند، آنگاه آماده اند تا از سیاستمدارها[ی فاسد] پیروى کنند.

پس از انتخابات سایه جنگ برداشته شد؟!

ایجاد دو قطبی جنگ و صلح،  همان استراتژی هیتلر که مردم را بترسان و حکومت کن برای چندمین بار اجرا شد جمعیت قابل توجهی از مردم از ترس جنگ و برداشته شدن سایه ی  جنگ باتوجه به این مبنا انتخاب کردند همان جریانی که ادعا داشت سایه ی جنگ را دور خواهد کرد و صلح برقرار می کند هم به عنوان برنده معرفی شد پس از پیروز شدن این جریان در انتخابات ایران شاهدیم که رژیم متجاوز و تروریست پرور عربستان سعودی  قرارداد نظامی و تسلیحاتی بالغ بر ۱۱۰میلیارد دلار منعقد نمود! دقت کنید! فقط «قرارداد نظامی عربستان سعودی و آمریکا»، معادل با چهار و نیم برابر «کل بودجه ی کشور ایران» است! ...

یادمان نرود که صدام می توانست همان سال ۵۷ حمله کند اما وقتی از مسئله ای  در مورد ایران و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال۵۹ مطمئن شد، حمله کرد

سربسته عرض کنم که عربستان درحال ایفای نقش صدام در منطقه می باشد

علیرضا پورمسعود najva_net@


مردم عزیز ایران، به شما گرامیان پیشنهاد میکنیم که در این روزها حتما  مستند «پرزیدنت آکتور سینما» را حتما ببینید و هرگز این مستند را از دست ندهید.

استاد رائفی پور :

 قابل توجه آن هایی که با رای خود دنبال آن بودند که سایه جنگ را از سر مردم ایران دفع کنند!

دقیقا همان روزی که  آرا انتخابات  ایران اعلام شد امضای قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری فروش اسلحه به عربستان از سوی آمریکا ، همچنین تشکیل ناتوی عربی در اطراف مرز های ایران همزمان با فشار های داخلی بر فعالیت های موشکی  و کاهش بودجه دفاعی  کشورمان فقط یک پیام دارد !