.

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود کلیپ اخلاق سکولار


دانلود با کیفیت بالا  90 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین  32 مگابایت

زمان: 9 دقیقه 11 ثانیه

موسسه مصاف ایرانیان masaf.ir

۱ نظر
اخلاق سیاسی

اخلاق سیاسی

پیغمبر اکرم ایستاده بودند یک کسی را که حد رجمِ زنا را بر او جاری میکردند، میدیدند؛ بعضیها هم ایستاده بودند؛  یکی به یکی دیگر گفت که مثل سگ تمام کرد و جان داد - یک همچین تعبیری - بعد پیغمبر به سمت منزل یا مسجد راه افتادند و این دو نفر هم همراه پیغمبر بودند. توی راه که میرفتند، رسیدند به یک مرداری، جسد سگی یا درازگوشی بود، هر چی بود - که مرده بود و آنجا افتاده بود. پیغمبر به این دو نفر رو کردند و گفتند: گاز بگیرید و یک مقداری از این میل کنید. گفتند: یا رسول‌الله! ما را تعارف به مردار میکنید!؟ 

فرمود: آن کاری که با آن برادرتان کردید، از این گاز زدن به این مردار بدتر بود. حالا آن برادر کی بوده؟ برادری که زنای محصنه کرده بوده و رجم شده و اینها درباره‌اش آن دو جمله را گفته‌اند و پیغمبر اینجور ملامتشان میکند!

"من بارها گفته‌ام: ظلم نکنیم.

این هم یکی از آن اساسی‌ترین کارهاست. ظلم چیز بدی و چیز خطرناکی است. ظلم فقط این نیست که آدم توی خیابان به یکی کشیده بزند. گاهی یک کلمه‌ی نابجا علیه یک کسی که مستحقش نیست، یک نوشته‌ی نابجا، یک حرکت نابجا، ظلم محسوب میشود. این طهارت دل را و طهارت عمل را خیلی بایستی ملاحظه کرد.  

زیادتر نگوئید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. اینها آن وظائف ماست. اینجور نیست که ما چون مجاهدیم، چون مبارزیم، چون انقلابی هستیم، بنابراین هر کسی که از ما یک ذره - به خیال ما و با تشخیص ما - کمتر است، حق داریم که درباره‌اش هر چی که میتوانیم بگوئیم؛ نه، اینجوری نیست."

رهبر انقلاب در دیدار اعضای  هیأت علمی دانشگاه‌ها ٢ تیر ٨٩

موسسه مصاف ایرانیان

۰ نظر

پاسخ کوبنده امام خمینی

 یک دسته ای بودند که می گفتند «هرحکومتی اگر در زمان غیبت محقق بشود، باطل است و بر خلاف اسلام!» آنها خیال کرده بودند که «هرحکومتی باشد» در صورتی که آن روایات می گوید اگر کسی «با عنوان مهدویت» عَلَمی بلند کند، باطل است.

 اینها نمی فهمند و نمی دانند دارند چه می گویند؛ بهشون تزریق کرده اند که این حرفها را بزنند، این اشخاص غافل را بازی داده اند! نبودنِ حکومت، یعنی اینکه همه مردم به جان هم بریزند، بکُشند هم را، بزنند هم را، از بین ببرند! بر «خلاف آیات الهی» ست!

 اگر یک سال، حکومت و نظام در یک مملکتی نباشد، آنقدر فساد می شود که آن طرفش پیدا نیست! حضرت بیاید چه کند؟ «هرحکومتی در زمان غیبت، باطل است» یعنی هرج و مرج! یعنی عالم به هم بخورد تا حضرت بیاید درستش کند!! ما باید درستش کنیم تا حضرت بیاید.

 الان دیگر تکلیفی نداریم؟ دیگر بشر تکلیفی ندارد؟ یا تکلیفش این است که مردم را دعوت کند به فساد؟! پس باید بنشینیم دعا کنیم به امریکا و اَذنابشان! [بندگانشان..] این که کسی بگوید «آنها ما را به بازی بگیرند، هیچ کاری به کارشان نداشته باشیم؛ هرکاری خواستند انجام دهند» این باید خیلی آدم نفهمی باشد!

 بله، ما نمی توانیم دنیا را از عدالت پر کنیم، چون نمی توانیم او باید بیاید، اما ما باید زمینه را فراهم کنیم. [این موافق قرآن است]


صحیفه امام خمینی، ج۲۱، ص۱۳

۰ نظر

زنان در حکومت امام زمان

الف) حضور پنجاه زن در بین یاران حضرت مهدی: اولین گروه از زنانی که به محضر امام زمان می شتابند، آنهایند که در آن زمان می زیستند و همانند دیگر یاران امام، به هنگام ظهور در مکه به خدمت امام میرسند. امام باقر فرموده اند: به خدا سوگند، سیصد و سیزده نفر می آیند که پنجاه نفر از این عده زن هستند...

{بحارالانوار ج۵۲ ص۲۲۳}


ب) زنان آسمانی: گروه دوم چهارصد بانوی برگزیده هستند که خداوند برای حکومت امام عصر در آسمان ذخیره کرده است. پیامبر اکرم فرموده اند: عیسی بن مریم به همراه هشتصد مرد و چهارصد زن از بهترین و شایسته ترین افراد روی زمین فرود خواهد آمد.

{معجم الامام المهدی ج۱ ص۵۳۴}


ج) رجعت زنان: گروه سوم زنانی هستند که خداوند به برکت ظهور، آن ها را زنده میکند که دو دسته اند: ۱-برخی با نام و نشان از زنده شدنشان خبر داده شده. ۲-برخی فقط از آمدنشان سخن به میان آمده. امام صادق فرمودند: همراه قائم سیزده زن خواهند بود. (آنان) به مداوای مجروحان پرداخته سرپرستی بیماران را بر عهده می گیرند.


 بانوان گرامی، خواهران گرامی

اگر می خواهید در زمره یاران حضرت باشید و فرد مفیدی در حکومتش باشید، بیایید از هم اکنون با ایشان پیمان ببندید. رابطه خود را با او محکم کنید و خود را با برنامه ها و خواسته های ایشان تطبیق دهید

۱ نظر

مهارتهای زندگی«خانواده»


مرد از "قدردانی" ذوق‌زده می‌شود؛ چون به طور مستقیم از بُعد مردانه‌اش حمایت می‌شود،

زن از "گفتگو" به هیجان می‌آید؛ چون این عمل از بُعد زنانه‌اش حمایت می‌کند.

منبع: TebyanOnline

۰ نظر

سخنرانی استاد رائفی پور «شاخصه های انقلابی گری»


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور شاخصه های انقلابی گری 23 فروردین 1396

زمان: 117 دقیقه

دانلود با کیفیت بالا  67 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین  20 مگابایت

۰ نظر

دانلود کلیپ «نقد جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی»


دانلود کلیپ «نقد جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی» استاد علی اکبر رائفی پور

دانلود با کیفیت بالا   87 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین  34 مگابایت

زمان: 14 دقیقه

۰ نظر

دانلود کتاب نبوئت هیلد «وحی کودک یهود»

این کتاب شرح وحی کودک یهود است که قرنها در کتابخانه های علمای یهود بنام کتاب مرموز و متروک مخفی بوده است.

دانلود کتاب نبوئت هیلد

هفتاد سال پیش از بعثت پیامبر اسلام (ص) کودکی مرموز بنام لحمان حطوفاه فرزند یکی از علمای پرهیزگار بنی اسرائیل بنام ربی پنحاس و زنی پاکدامن بنام راحیل متولد گردید و بلافاصله پس از تولد به سجده افتاد و لحظاتی بعد برخاسته و رو به مادرش کلماتی مبهم و بیمناک به زبان آورد.

پس از این ماجرا و با واکنش مادر کودک وی تا 12 سالگی لب به سخن نگشود. جملات این کودک موسوم به کتاب نبوئت هیلد به اندازه ای سربسته و نامفهوم بود که حتی علماء و مفسرین یهود و اهل لغت عبری را دچار حیرت کرد.

البته این ابهام هفتاد سال پس از آن معنا پیدا کرد و نشان دادکه جملات لحمان بشارت ظهور پیامبر آخر الزمان و وقایع معاصر و بعدش بوده است، لکن علمای یهود بعضی مبهمات را بهانه قرار داده و علامات و بشارات روشنی که راجع به پیامبر بزرگ اسلام بود را مربوط به شخصی نا معلوم دانسته و این کتاب را متروک و در دسترس طالبین و حتی عوام یهود قرار نمی دهند.

اما در اثر عنایت خدای متعال یکی از علمای بزرگ یهود پس از تامل در آئین اسلام، مشرف به دین مقدس اسلام گردید و بر اثر یک اتفاق کتابی از کتب بنی اسرائیل بنام تبعید و میصوا، برای چاپ آماده می شد و از حسن تصادف نسخه صحیحی از کتاب نبوئت که به نظر علمای یهود آن زمان هم رسیده و بر صحت آن گواهی داده و مقدمه ای بر آن نوشته بودند، در آن موجود بوده این عنایت خدای متعال منجر به این گردید که سخنان الهی آن کودک از پرده های ضخیم مرض ها و غرض ها بیرون آید. ولی باز علمای یهود از نشر آن جلوگیری نموده و فعلا در کتابخانه ها و نزد علمای یهود به نام کتاب متروکه و غیر معتمده نگهداری می گردد.

منبع:جنبش سایبری 313 

۰ نظر

یادواره شهدای تیپ فاطمیون (مدافعان حرم حضرت زینب«س»)

منبع عکس: باشگاه خبرنگاران

دانلود کلیپ« باز هم حیله به دنبال شکار افتاده» از صابر خراسانی در یادواره شهدای تیپ فاطمیون

دریافت  حجم: 17.9 مگابایت

 


مدت زمان: 5 دقیقه 13 ثانیه 

۰ نظر

دهمین عامل اصلی تاخیر ظهور

۰ نظر

استند آپ کمدی رضا احسان پور (اختتامیه جشنواره خلافت صهیونی)

استند آپ کمدی رضا احسان پور شعر خوانی درباره ازدواج(اختتامیه جشنواره خلافت صهیونی)

دانلود با کیفیت بالا 35 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین 13 مگابایت

استند آپ کمدی رضا احسان پور درباره زبان انگلیسی (اختتامیه جشنواره خلافت صهیونی)

دانلود با کیفیت بالا 69 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین 23 مگابایت

استند آپ کمدی رضا احسان پور درباره جنگ (اختتامیه جشنواره خلافت صهیونی)

دانلود با کیفیت بالا 30 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین 10 مگابایت


موسسه مصاف ایرانیان masaf.ir

۰ نظر

دانلود روایت عهد با موضوع «تحلیل انتخابات در ایران (با رویکرد انتخابات ریاست جمهوری)»

دانلود روایت عهد با موضوع «تحلیل انتخابات در ایران (با رویکرد انتخابات ریاست جمهوری)» - 17 فروردین 96 - سالن اجتماعات رفاه تهران

دانلود با کیفیت بالا  96 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین 28 مگابایت

زمان: 165 دقیقه

موسسه مصاف ایرانیان masaf.ir

۰ نظر