همیشه پای یک آمریکایی در میان است


 اگر منشاء اطلاعیه و ویدئوی منتسب به داعش درباره حمله به مجلس توئیتر مؤسسه SITE Intel Group است (آدرس زیر)، مأخذ مشکوک و بکلی غیرمعتبری است. هر گروهی می‌تواند عملیاتی را انجام دهد و از طریق مؤسسه اسرائیلی فوق آن را به داعش نسبت دهد. 

https://twitter.com/siteintelgroup

مؤسسه فوق  به خانم ریتا کاتز، تحلیل‌گر اسرائیلی مسائل تروریسم، تعلق دارد که از جمله فیلم معروف گردن زدن به دست داعش را برای اولین بار منتشر کرد. 

 ریتا کاتز از یک خانواده ثروتمند یهودی بغدادی و متولد بصره است و در انتشار ویدئوهای منتسب به داعش شهرت فراوان دارد. بنگرید به آدرس‌های زیر:

https://www.intellihub.com/rita-katz-fake-isis-video-exposed/


http://web.archive.org/web/20150206185228/https://theuglytruth.wordpress.com/2015/02/04/rita-katz-is-at-it-again/

همه ویدئوهای جنجالی داعش را اولین بار مؤسسه این خانم منتشر کرده. این یکی هم همینطور بوده. این حداقل چیزی است که فعلاً می‌توان گفت.

 بنظر من داعش و رجوی‌چی‌ها و امثال اینها فقط کارکرد برندینگ دارند. اینکه ترور به چه گروهی منتسب می‌شود یا چه گروهی به عهده می‌گیرد را باید جدا کرد از اینکه چه گروهی انجام داده و حمایت کرده

 برای رسیدن به اینکه چه جریان سیاسی پشت ماجراست بنظرم توجه به سوابق خانم ریتا کاتز ضرور است.

تصور می‌کنم «اعماق» همیشه پوشش بوده برای کارهای مؤسسه ریتا کاتز. یعنی شاید اصلاً چیزی به اسم خبرگزاری داعش وجود نداشته باشد و ریتا کاتز و دوستانش هر چه می‌خواهند به اسم داعش منتشر کنند را بعنوان خبر از «اعماق» منتشر می‌کنند.   

دکتر عبدالله شهبازی


مصطفی تاجزاده، حامی تروریست‌های دهه۶۰ و نظریه‌پرداز مذاکره با داعش در سوریه، امروز مدعی اتحاد در برابر ترورست ها برای امنیت ایران شده

منبع: نجوا