.

۷۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نقد علمی استاد رائفی پور به سخنان رئیس جمهور محترم + ضمیمه واکنش آیت الله مکارم، قزوینی و آملی

 دوستانی که با مشی سیاسی بنده آشنا هستند می دانند که بنایم بر همکاری با تمام ارکان نظام از جمله دولت های منتخب است و تا کنون نیز هیچ دولتی سنگ اندازی از سوی بنده سراغ ندارد ،الا اینکه در مواردی عقاید و اصول اسلام و انقلاب در خطر باشد که در آن صورت وارد شده و در حد بضاعتم رفع شبهه می کنم (کما اینکه در دولت قبل نیز همین رویه را داشتم).

 متاسفانه سخنان روز چهارشنبه رئیس جمهور موجی از شادی دشمنان اهل بیت را در فضای مجازی و شبکه های وهابی برانگیخته است و حالا آنها در رد ولایت امیرالمومنین (آن هم در روز شهادتش) به سخنان رئیس جمهور تنها حکومت شیعه جهان استناد می کنند!

اگر کسی با شنیدن این سخنان بمیرد مرگ بر او رواست. 

تعجب آور است چطور آقای روحانی که در کسوت روحانیت است نمی داند عبارات استفاده شده در خطبه یاد شده توسط ایشان (خطبه 92)،در واقع کنایه امام(ع) به کسانی است که قبل از آنکه به سراغ حضرت بیایند، سراغ سه خلیفه قبل رفته بودند؟!

 در واقع حضرت می فرمایند :شما که قبل از من به سراغ دیگران رفتید،حال نیز به سراغ دیگران بروید! 

 لذا می فرمایند: مرا واگذارید و دیگرى را به دست آرید، زیرا ما به استقبال حوادث و امورى میرویم که رنگارنگ و فتنه آمیز است، و چهره‏ هاى گوناگون دارد و دل‏ها بر این بیعت ثابت و عقل‏ ها بر این پیمان استوار نمی ماند،...بدانید اگر من درخواست شما را پذیرا باشم با شما آن گونه که خود می دانم رفتار خواهم کرد و به حرف ملامتگرها و این و آن گوش نمیدهم.

امام(ع) خوب می داند که مردم در زمان خلفا مخصوصا در زمان خلیفه سوم از اسلام راستین فاصله گرفته اند. 

تقسیم دلخواه پست ها و مناصب حکومت اسلامی و بذل و بخشش غیرعادلانه و طبق امیال شخصی بیت المال که در زمان خلیفه سوم به اوج خود رسیده بود، مردم را چنان بار آورده بود که اگر کسی می خواست سنت پیامبر را بی کم و کاست اجرا کند با مخالفت های شدیدی روبرو می شد.

از این رو حضرت می فرمایند: مرا رها کنید زیرا شما طاقت تحمل اجرای حق و عدالت مرا ندارید.

 بد نبود آقای رئیس جمهور به دیگر فرمایشات امام (ع) نیز توجه می فرمودند :

حضرت در خطبه سوم  می فرمایند:  أَما واللَّه لقد تقمصها فلَان وإنه لیعلم أَن محلّب منها...

«آگاه باشید به خدا سوگند (ابابکر)، جامه خلافت را به زور بر تن کرد،در حالی که می دانست جایگاه من نسبت به حکومت اسلامی،چون محور آسیاب است به آسیاب که دور آن حرکت می کند. او می دانست که سیل علوم از دامن کوهسار من جاری است،و مرغان دور پرواز اندیشه ها به بلندای ارزش من نتوانند پرواز کرد.»

 خطبه 144:إِنَّ الْأَئمة مِنْ قُریْش...

همانا امامان همه از قریش بوده که درخت آن را در خاندان بنی هاشم کاشته اند، مقام ولایت و امامت در خور دیگران نیست، ودیگر مدعیّان زمامداری، شایستگی آن را ندارند.

 نامه 36 :...فدَع عَنْک قریشاً وَ تَرْکاضهم...

 قریش را بگذار تا در گمراهی بتازند، و در جدایی سرگردان باشند، و با سرکشی و دشمنی زندگی کنند.همانا آنان در جنگ با من متّحد شدند آنگونه که پیش از من در نبرد با رسول خدا (ص) هماهنگ بودند،خدا قریش را به کیفر زشتی هایشان عذاب کند، آنها پیوند خویشاوندی مرا بریدند، و حکومت فرزند مادرم (پیامبر اکرم ) را از من ربودند.

 حکمت 22:  وَ قال (ع) لنا حَق فَإِن أُعْطیناه وَ إِلَّا رکبْنا...

«و درود خدا بر او،فرمود:ما را حقّی است اگر به ما داده شود،وگرنه بر پشت شتران سوار شویم و برای گرفتن آن برانیم هر چند شب روی به طول انجامد.»

نامه 62 : فَإِن اللَّه سبحانه بعث محمداً (ص) نذیراً للعالمین...

خداوند سبحان محمّد(ص) را فرستاد تا بیم دهنده جهانیان،و گواه پیامبران پیش از خود باشد. آنگاه که پیامبر(ص) به سوی خدا رفت، مسلمانان پس از وی در کار حکومت با یکدیگر درگیر شدند.سوگند به خدا نه در فکرم می گذشت،و نه در خاطرم می آمد که عرب خلافت را پس از رسول خدا (ص) از اهل بیت او بگرداند، یا مرا پس از وی از عهده دار شدن حکومت باز دارد، تنها چیزی که نگرانم کرد شتافتن مردم به سوی فلان شخص (ابوبکر) بود که با او بیعت کردند. من دست باز کشیدم، تا آنجا که دیدم گروهی از اسلام باز گشته،می خواهند دین محمّد (ص)را نابود سازند.

ابن ابی الحدید میگوید:فرمایش امام (ع)که فرموده اند: من دست باز کشیدم، یعنی اینکه از بیعت نمودن امتناع نمودم تا اینکه دیدم که مردم از دین بر میگردند.

شرح نهج البلاغة، ج17،ص87

در ادامه بد نیست عزیزان ، نظر امام را نسبت به خلفا ( منتخبان مردمی که جناب روحانی فرمودند امام، نظرشان را پذیرفته بود)بدانند.

 با توجه به ضرورت وحدت ، در ادامه  تنها به نقل مختصر و گزیده از تاریخ مستند ترین منابع شیعه و سنی بسنده می کنم و از ذکر بسیاری از ظلم هایی که در حق امام روا داشته شد پرهیز می نمایم. 

در  نامه 53 حضرت می فرمایند:فانْظُرْ فی ذلِک نظَراً بلِیغاً ...

همانا این دین در دست اشرار(خلفا) اسیر گشته بود،که با نام دین به هوا پرستى پرداخته، و دنیاى خود را به دست می آوردند.

و در خطبه 151 فرمودند: وَنقَلُوا الْبِنَاءَ عَن رَصِّ أَساسِهِ ...

آنها (خلفا)بنیان اسلامى را تغییر داده در جاى دیگرى بنا نهادند،آنان کانون هر خطا و گناه،و پناهگاه هر فتنه جو شدند.که سرانجام در سرگردانى فرو رفته، و در غفلت و مستى به روش و آیین فرعونیان در آمدند، یا از همه بریده و دل به دنیا بستند، و یا پیوند خود را با دین گسستند.‼️

جالب اینجاست حتی خود خلیفه دوم هم به وضوح اعتراف میکند که امام علی (ع) به هیچ وجه او و خلیفه اول را قبول نداشت و آن دو نفر را دروغگو، گناه کار، حیله گر و خیانت کار  می دانست!

پژوهشگران به یقین می دانند که دو کتاب صحیح بخاری و مسلم از مستند ترین منابع برادران عزیز اهل سنت است.

در صحیح مسلم،ج3، ص1378،ح 1757، خلیفه دوم خطاب به عباس عموی پیامبر و امام علی(ع)می گوید:

فلَمَّا تُوفِّىَ رَسولُ اللَّهِ : قَالَ أَبُو بَکْرٍ أَنَا وَلىُّ رَسولِ اللَّهِ... فرأَیْتُمَاهُ کَاذِبًا آثمًا غَادرًا خَائِنًا...

پس از وفات رسول خدا ابوبکر گفت:من جانشین رسول خدا هستم،‌ شما دو نفر اعتقاد داشتید که او دروغگو، گناه کار، حیله گر و خیانت کار است؛ پس از مرگ ابوبکر،‌ من جانشین پیامبر و ابوبکر شدم و باز شما دو نفر مرا خائن، دروغگو حیله گر و گناه کار خواندید.

در آخر روایت،خلیفه دوم از امام (ع) و عباس اقرار میگیرد که آیا مطالبی را که گفتم تأیید می‌کنید. هر دو گفتند: بلی (قَالَ أَکَذَلِکَ قَالاَ نَعَمْ)

و در صحیح البخاری، ج4، ص1549، ح3998، کِتَاب الْمَغَازِی آمده است

فَأَرْسَلَ إلى أبی بَکْرٍ أَنْ ائْتِنَا ...کَرَاهِیَةً لِمَحْضَرِ عُمَرَ ... اسْتَبْدَدْتَ عَلَیْنَا بِالْأَمْرِ.

علی  کسی را پیش ابوبکر فرستاد که پیش من بیا ولی هیچکس با تو نیاید چون از همنشینی با عمر خوشش نمی‌آمد . وقتی ابوبکر آمد، امام به او گفت: تو درباره حکومت بر ما استبداد کردی.

بله امام(ع) زمانی که دیدند بین پذیرش خلفا از یک سو و نبودن اصل دین (بازگشت اعراب مسلمان به جاهلیت)باید یکی را انتخاب کند فرمودند:

 به خدا سوگند که ( ابوبکر )خلافت مسلمین را چون پیراهن بی‏قواره‏ ای درپوشید در حالی که به خوبی می‏دانست ناخدای کشتی خلافت جز «علی» (ع) نیست...پس شکیبایی را عاقلانه ‏تر یافتم و آن را برگزیدم. آری، صبر کردم، امّا چه صبری؟ مانند کسی که خار در چشمش فرو رفته  و استخوان در گلویش مانده باشد. می‏دیدم که میراثم به تاراج می‏رود (خطبه سوم )...تنها چیزی که نگرانم کرد شتافتن مردم به سوی فلان شخص (ابوبکر) بود که با او بیعت کردند. من دست باز کشیدم،تا آنجا که دیدم گروهی از اسلام باز گشته، می خواهند دین محمّد (ص) را نابود سازند...(نامه 62)

امامان و علمای شیعه (به تاسی از اهل بیت ) همیشه دغدغه تربیت مردم را داشته اند.

اگر امام علی (ع) به حکمیت تن می دهند برای این است که به مردم ازسویی  دروغ گویی معاویه و از دیگر سو بی بصیرتی و ساده لوحی امثال ابوموسی اشعری ( منتخب مردم  در مذاکرات صفین) اثبات شده و به عبارتی دیگر مردم درس سیاست بیاموزند.

امام خمینی هم در جریان سکوتشان در انتخاب بنی صدر بعد ها فرمودند: «واللَّه قسم، من رأى به ریاست جمهورى بنى صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم‏.» (صحیفه،ج21،صص 331)

 هدف امام این بود که مردم متوجه شوند مخالفت با بنی صدر مخالفت با یک خائن است نه مخالفت یک روحانی(امام) با یک اقتصاد دان کت شلواری (بنی صدر) امام صبوری کرد تا نمایندگان همان مردمی که او (بنی صدر) را انتخاب کرده بودند در مجلس ، عدم کفایتش را دریابند و جالب اینجاست مردم هم پذیرفتند.

در قصه پر غصه برجام نیز با اینکه رهبر انقلاب صریحا می گوید من به سرانجام آن خوش بین نیستم (همانطور که امروز به وضوح شاهد آن هستیم) باز هم اجازه می دهند تیم آقای روحانی (که اعلام کردند به فرجام برجام خوش بین هستند) کار را پیش ببرند و در بسیاری از موارد مخالفین برجام را هم کنترل کردند تا فردا مذاکره کنندگان نگویند مخالفین برجام نگذاشتند وگرنه ما مذاکرات را درست پیش می بردیم . 

می توانید به صوت کامل سخنرانی نیز مراجعه کنید دانلود

آری باید به مردم اثبات شود که دشمن ،دشمن است و غیرقابل اعتماد.

والسلام علی من اتبع الهدی:

علی اکبر رائفی پور

مصاف ایرانیان masaf.ir

مشروح پاسخ آیت الله جوادی آملی به سخنان دکتر روحانی در لینک: yon.ir/YvTr0

واکنش آیت الله مکارم در مراسم شب بیست وسوم ماه رمضان به شبهات اخیر مطرح شده توسط رئیس جمهور

دریافت حجم: 1.45 مگابایت



پاسخ مستدل حضرت آیت الله دکتر حسینی قزوینی به ادعای رئیس جمهور در خصوص مبنای خلافت امیرالمؤمنین علیه السلام بر اساس نهج البلاغه

دریافت حجم: 3.82 مگابایت



۱ نظر

فواید روزه داری از معتبرترین سایتهای علمی جهان (۹)


تحقیقات حاکی از آن است که؛

رژیم هایی که بسیار شبیه به روزه داری میباشد نشانه های بیماری ام_اس را تخفیف میبخشند دانشمندان کشف کرده اند که رژیم های غذایی مشابهِ روزه داری، نوعی چرخه مرگ و زندگی سلولی را در بدن فرد آغاز می کند که برای ترمیم و بازسازی بدن حیاتی به نظر می رسد.

حال بگذریم از فواید خود روزه که بسیار است.

منبع: yon.ir/frm022

۰ نظر

وضعیت کردستان در منطقه

نگاه‌های عمومی به کردها به عنوان یکی از بازیگران تاثیرگذار منطقه‌ای در حدفاصل مرزهای غربی ایران تا مدیترانه عموما نگاهی است با پیش فرض‌های ناصحیح.

یکی از این پیش فرض‌ها یکپارچه دانستن تفکرات بنیادین این قوم در چهار کشور مختلف ایران، عراق، سوریه و ترکیه است.

بر خلاف آنچه عموم مردم متصور هستند، این قوم در چهار کشور میزبان از هیچ مانیفست یا تفکر بنیادین واحد و حتی زبان و ادبیات واحد تبعیت نمی‌کنند و تبعا از جهان بینی، اهداف و راهبرد واحدی هم برخوردار نیستند.

کردهای ایران عموما خود را قومی از اقوام ایرانی تحت تابعیت کشور واحد ایران می‌دانند، کردهای ترکیه تاحدودی به سمت جدایی طلبی گرایش دارند اما این گرایش به طور حداکثری در میان تمام کردهای ترکیه هوادار ندارد، کردهای سوریه شباهت زیادی به کردهای ترکیه دارند که با توجه به شرایط بوجود آمده کنونی در صدد جدایی از سوریه هستند و نهایتا کردهای عراق با توجه به حاکم بودن اعراب بر این کشور و عدم توجه به این قوم در دوران گذشته، به طور تاریخی گرایش بیشتری در جهت جدایی از کشور متبوع خود نسبت به کردهای سوریه و ترکیه داشته‌اند.

نوع چینش کردها در این سه کشور نیز بسیار جالب توجه است.

این قوم در سوریه استان حسکه، قسمت‌های شمالی استان رقه، قسمت شمال شرق استان حلب و قسمت شمال غرب این استان یعنی حدفاصل منطقه اعزاز تا منطقه عفرین را در اختیار دارند. در عراق استان‌های سلیمانیه، اربیل و دهوک و قسمت‌های غربی و شمالی استان‌های دیاله، صلاح الدین، کرکوک و نینوا تحت کنترل کردهای عراق می‌باشد. در ترکیه نیز بخش قابل توجهی از قسمت‌های شرق و جنوب شرق این کشور موسوم به ناحیه آناتولی شرقی و ناحیه آناتولی جنوب شرق به طور سنتی خاستگاه کردهای ترکیه بوده است. این سه منطقه دارای مرزهای گسترده مشترک می‌باشند که وجود بحران نظامی در دو کشور عراق و سوریه موجب تصمیم نیروهای نظامی کرد سوری و عراقی برای اتصال این دو منطقه به هم شده است. در صورت وقوع این رخداد منطقه‌ای حدودا 90 هزار کیلومتری از خاک عراق به منطقه‌ای تقریبا 20 هزار کیلومتری از خاک سوریه متصل و حکومتی مستقل با بالغ بر 110 هزار کیلومتر مربع مساحت اراضی و جمعیتی حدودا 10 میلیون نفر را شکل خواهند داد که حتی قادر خواهد بود با تحمیل فشار حداکثری بر ترکیه، کردهای ترکیه را نیز در جهت جدایی قسمتی از خاک این کشور یاری رساند.


در این میان بازیگر دیگر منطقه‌ای یعنی رژیم جعلی اسرائیل بیشترین تلاش را در جهت بهره گیری از این پتانسیل بالقوه کردها صورت داده است.

راهکار این رژیم در جهت مقابله با ایران، بر هم زدن نظام کنونی حاکم بر منطقه است و این نظام نیز تنها با تغییر مرزها دچار فروپاشی خواهد شد.

اسرائیل دو راهکار مهم را در این رابطه در دستور کار دارد : الف – تغییر نوع حاکمیت کشورهای منطقه از حاکمیت سیاسی به حاکمیت قومی و مذهبی. ب – ایجاد پایگاهی هم مرز با ایران، مستقل از بازیگران کنونی منطقه و تحت استیلای رژیم اسرائیل. در این رابطه اسرائیل تنها امید خود را در قوم کرد در کشورهای سوریه، عراق و ترکیه می‌بیند.

 

در باب طرح اول، در علم سیاست تئوری‌ای وجود دارد با نام تئوری آشوب سازنده که معتقد است کشورها زمانی به نزاع پایان می‌دهند که مرزهای شان نه بر اساس توافقات دیپلماتیک، بلکه بر اساس تفاوت‌های قومی و مذهبی شکل گرفته باشد. این همان طرحی ست که رژیم اسرائیل در قبال کردها در سوریه و عراق پیش گرفته، یعنی ایجاد آشوب و تغییر مرزهای کنونی به مرزهای قومی و مذهبی.

 

اما در مورد طرح دوم، همانطور که در ابتدای مبحث عنوان شد در صورت عقب نشینی ترکیه از حدفاصل جرابلس تا شمال اعزاز در قسمت شمالی استان حلب سوریه، منطقه ای به طول بیش از هفتصد کیلومتر در اختیار کردهای جدایی طلب سوریه قرار خواهد گرفت که با احتساب مرزهای شمالی عراق با ترکیه که در اختیار کردهای عراق می‌باشد به حدودا هزار کیلومتر نیز خواهد رسید.

در این شرایط کردهای عراق و سوریه، بر منطقه‌ای فوق استراتژیک در حدفاصل مرزهای غربی ایران تا دریای مدیترانه مستولی خواهند شد!

با در نظر داشتن این قضیه می‌توان علت تلاش رژیم اسرائیل در جهت جدایی این قوم از کشورهای سوریه و عراق و سرمایه گذاری سیاسی، اقتصادی و نظامی تل آویو در میان کردهای سوری و عراقی را بهتر دریافت.

در صورت وقوع این رخداد، در واقع عملا فاصله رژیم اسرائیل با خاک ایران به حدود چهارصد کیلومتر دریایی یعنی حدفاصل بندر حیفا تا مرز شمال غرب سوریه با ترکیه خواهد رسید! این معکوس همان طرحی‌ست که جمهوری اسلامی به واسطه حزب الله لبنان در جهت مقابله با رژیم اسرائیل طراحی کرده است.

اما راهکار جمهوری اسلامی ایران چه می‌تواند باشد؟

طبیعتا ترکیه در این ماجرا نقش بسزایی دارد زیرا تمام منطقه یاد شده دارای مرز مشترک با این کشور است و ایران نیز به و اسطه وجود منافع همسو با ترکیه در این راستا، می‌تواند با بهره گیری صحیح از شاخصه‌های دیپلماتیک و نظامی حداکثر استفاده را از پتانسیل ترکیه در جهت جلوگیری از تجزیه خاک کشورهای سوریه و عراق ببرد.

نیروهای نظامی دولتی سوریه نیز نقش برجسته‌ای در این معادله دارند. آنها می‌توانند با در اختیار گرفتن قسمت‌هایی از مناطق شمالی استان رقه و شمال شرق استان حلب از ایجاد کریدور کردها در شمال سوریه جلوگیری کرده و به نوعی عنان بازی را در دست نیروهای همسو با ایران نگه دارند.

اما مهمترین راهکار، بستن مرز استان نینوای عراق و خاک سوریه می‌باشد. استان نینوا با دو استان دیرالزور و حسکه در خاک سوریه هم مرز است، استان دیرالزور پایگاه متزلزل داعش می‌باشد و استان حسکه نیز به نوعی مرکزیت کردهای سوریه را بر عهده دارد. کنترل این مرز حدودا سیصد کیلومتری کلید عدم اتصال کردهای عراق و کردهای سوریه است که هم اکنون نیروهای الحشد الشعبی وظیفه آن را بر عهده دارند.

دکتر مانی محرابی، عضو اندیشکده روابط بین الملل


 کردستان عراق و موضع رهبر ایران

آیت الله سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر عراق موضع نهایی ایران درباره همه پرسی و استقلال اقلیم کردستان را اعلام کرد.

ایشان دامن زنندگان به این موضوع را مخالفان استقلال و هویت عراق دانستند و به طور ضمنی محرکان استقلال کردستان را اذناب آمریکا معرفی کردند.

این صریح ترین جمله رهبر انقلاب درباره تلاش های غیرقانونی کردهای عراق به رهبری مسعود بارزانی برای تجزیه عراق به شمار می رود.

 مسعود بارزانی و دیگر هواداران همه پرسی و استقلال اکنون با این موضع صریح رهبر انقلاب که پیامی آشکار و واضح به آنان بودند مانع بزرگ تری برای تحقق هدف خود دارند

 تا پیش از این اگر مخالفت ها از زبان وزارت خارجه ایران اعلام میشد اما این بار قدرتمندترین مرد خاورمیانه نظر خود را اینگونه صریح بیان می کند

 بارزانی به خوبی می داند سخنان آیت الله خامنه ای و لحن هشدار گونه او جدی است

سید رضا قزوینی(الغرابی)

منبع: نجوا

۰ نظر

دانلود کلیپ « اقتصاد از شعار تا واقعیت »


دانلود با کیفیت HD720p - حجم 45 مگابایت

دانلود با کیفیت 360p - حجم 15 مگابایت

دانلود پادکست صوتی

۰ نظر

انتشار گسترده کتاب the twelfth Imam(امام دوازدهم) نوشته جوئل روزنبرگ

 انتشار گسترده کتاب the twelfth Imam(امام دوازدهم) نوشته جوئل روزنبرگ در میان مسیحیان امریکا وی در این کتاب امام زمان (عج) را طبق پیشگویی های "خودبافته" دجال اخرالزمان معرفی کرده است .

۱ نظر

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور « شب قدر »

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شب قدر - 27 خرداد 96 - مشهد مقدس

زمان: 69 دقیقه 

از دست ندهید

دانلود صوتی با کیفیت 80kb - حجم 39 مگابایت 

دانلود صوتی با کیفیت 24kb - حجم 11 مگابایت 

۲ نظر

وظیفه زن در خانه

همه‌ی مردها دوست دارند وقتی وارد خانه شدند، خانه به آن‌ها آرامش و امنیّت بدهد و احساس راحتی و آسودگی کنند. این وظیفه‌ی زن است. «مقام معظم رهبری»

تبیان

۲ نظر
سپاه از پایگاه های خود در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست ها را در دیرالزور سوریه هدف قرار داد

سپاه از پایگاه های خود در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست ها را در دیرالزور سوریه هدف قرار داد

مدت زمان: 55 ثانیه 

منبع: نجوا 

مصاف ایرانیان

نگاهی به حمله موشکی ایران

حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه نشان از درایت بالا و هوش سیاسی رهبر انقلاب دارد

چراکه این حمله ی موشکی:

 اول هشدار برای رژیم صهیونیستی بود و این اصل به اثبات رسید که شیعه هیچگاه بلوف نمی زند و‌به هر تهدیدی جامه ی عمل می پوشاند

 به صهیونیست ها اثبات شد که درصورت غلط اضافه حیفا و تل آویو  قطعا با خاک یکسان خواهد شد 

 به عربستان هم گوشزد شد که نباید برای ایران ادعا های گنده کند و برای عملیات های تروریستی در ایران برنامه ریزی و حمایت مالی کند و  ‌ ترقه  بازی در ایران هزینه ای جبران ناپذیر بهمراه دارد 

 به آمریکا نیز ثابت شد که در صورت اقدامات مشکوک نه تنها امنیت حامیان منافعش در منطقه به خطر خواهد افتاد همچنین سیلی ایران به مراتب محکم تر و‌مخرب تر خواهد بود

 این تنها یک تسویه حساب ساده  با نوکران کم عقل آمریکا بود و‌بدانند تهدید امنیت ایران بازی با دم شیر است

در ضمن کاش بالأخره برخی متوجه بشوند که برنامه قوی دفاعی و اقتدار نظامی از جمله تقویت موشک ها هست که اقتدار و امنیت می آورد نه  «لبخند» و «سایبردیپلماسی»!

ضمنا «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»

علیرضا پورمسعود

کارشناس BBC اعتراف کرد: [آیت‌الله] خامنه‌ای از روشنفکران ایران ۲۵ سال جلوتر است، برای اینکه فهمید خلع سلاح به معنای پایان و فروپاشی ایران است.

دریافت حجم: 4.61 مگابایت

مدت زمان: 4 دقیقه 

️ استاد رائفی پور در واکنش به حمله موشکی سپاه به تروریست ها در سوریه

 یک تیر و نه نشان :

1- تست موشک های ساخته شده !

 2- هدف قرار دادن اهداف از پیش تعیین شده مراکز داعش با موشک های نقطه زن در دیر الزور و انتقام حادثه تروریستی تهران

3- هشدار به عربستان بابت هدف قرار دادن قایق ماهیگیری ایرانی ( کمترین برد مورد نیاز برای هدف قرار دادن ریاض از ایران  650 کیلومتر برابر با فاصله کرمانشاه-دیرالزور است)

 4-  عبور موشک های ایرانی از آسمان دو کشور (همان کشور هایی که بین ما تا رژیم صهیونیستی هستند).

 5-  پاسخ به تحریم های جدید کنگره آمریکا (تحریم های موشکی)

 6- هشدار جدی به رژیم صهیونیستی (موشک های برد بلند و میانبرد خط قرمز همیشگی غربی ها برای کشورهای خاورمیانه برای حفظ امنیت اسرائیل بوده است)!

 7-  اولین استفاده ایران از موشک‌های میان‌برد طی ۳۰ سال گذشته (ایران وارد فاز عملیاتی استفاده از توان موشکی خود شد )

 8- همزمانی این حمله بلافاصله پس از سخنان رهبر انقلاب نشان میدهد که دستگاه های نظامی از که فرمان میگیرند

9- استفاده از موشک در دفاع از جبهه مقاومت پاسخ قاطع به برجام های 2 و 3 (موشکی و جبهه مقاومت) مد نظر برخی آقایان است!

اندیشکده آمریکایی مرکز مطالعات استراتژیک: توان موشکی ایران از نظر تعداد و تنوع در خاورمیانه بی‌رقیب است و از  تل آویو  تا لندن در تیررس ایران هستند

ایران درکنار آمریکا و روسیه جزء اولین کشورهایی قرار گرفت که باسلاح دوربرد داعش را موردهدف قرار داد

حالا بهتر میتوان دریافت که چرا انقدر دشمنان ما،روی موشک های کشورمان حساسیت دارند!

حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه کارشناسان تلویزیون سلطنتی انگلستان را هم به تحسین واداشت

۲ نظر

پیام فارسی آل سعود به مردم ایران

آل سعود، ایران، انتخابات سال ۸۸، سوریه، یمن، عراق، غزه، مقاومت، نگرانی آل سعود برای مردم ایران و...

خط و ربط ها را بیشتر بشناسیم

دریافت حجم: 3.51 مگابایت


مدت زمان: 2 دقیقه 6 ثانیه 
منبع: نجوا
۲ نظر

تورات و انجیل "واقعی" در عصر ظهور

طراحی شده توسط موسسه مصاف ایرانیان


 امام باقر فرمودند: مهدی، برای این مهدی نامیده شده که مردم را به امری پنهان هدایت میکند و تورات و سایر کتابهای خداوند را از غاری در "انطاکیه" بیرون می آورد و میان اهل تورات، با تورات و میان اهل انجیل، با انجیل و میان اهل زبور، با زبور و بین اهل قرآن، با قرآن حکم میکند. (غیبت نعمانی باب۱۳ ح۲۶)

 "قائم علیه السلام میخواهد برای همیشه به نفوذ یهود و نصارا و دیگر دین ها و آیین های توحیدی و غیر توحیدی پایان دهد و تنها پرچم برافراشته، پرچم آنحضرت باشد[که پرچم صلح و عدل است] زیرا وی از غار انطاکیه، تابوت سکینه را بیرون می آورد که نسخه اصلی تورات و انجیل در آن است". (نزول مسیح و ظهور موعود، ص۳۹۶)

۱ نظر

صحبت های مهاجرانی در بی بی سی پیرامون رهبر انقلاب

دریافت. حجم: 3.37 مگابایت




مدت زمان: 1 دقیقه 45 ثانیه 

۰ نظر

کارخونه قصه های مهدوی «قصه پادشاه بهار»


قصه پادشاه بهار - کیفیت320kb- حجم 39 مگابایت

قصه پادشاه بهار - کیفیت192kb- حجم 24 مگابایت

دانلود نرم افزار اندروید کارخونه قصه ها

مصاف ایرانیان masaf.ir

۰ نظر