.

۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور « سبک زندگی اسلامی »

زمان: 66 دقیقه

دانلود صوتی با کیفیت 80kb - حجم 38 مگابایت 

دانلود صوتی با کیفیت 24kb - حجم 11 مگابایت 

موسسه مصاف ایرانیان  masaf.ir

۱ نظر

توجه زن ها به خود در خانه

 زنانی که به زیبایی اندام و ظاهر خود در خانه توجه می‌کنند، همسران آن‌ها از میل جنسی بالاتری برخوردار بوده و شانس خیانت همسرشان به آن‌ها بسیار کمتر است.

منبع:تبیان

۰ نظر

قابل توجه آن هایی که با رای خود دنبال آن بودند که سایه جنگ را از سر مردم ایران دفع کنند

هیتلر گفت:  وانمود کن که  کشور درخطر است! زیرا وقتى مردم بترسند، براى بردگی  آماده میشوند؛ وقتى مردم بترسند، آنگاه آماده اند تا از سیاستمدارها[ی فاسد] پیروى کنند.

پس از انتخابات سایه جنگ برداشته شد؟!

ایجاد دو قطبی جنگ و صلح،  همان استراتژی هیتلر که مردم را بترسان و حکومت کن برای چندمین بار اجرا شد جمعیت قابل توجهی از مردم از ترس جنگ و برداشته شدن سایه ی  جنگ باتوجه به این مبنا انتخاب کردند همان جریانی که ادعا داشت سایه ی جنگ را دور خواهد کرد و صلح برقرار می کند هم به عنوان برنده معرفی شد پس از پیروز شدن این جریان در انتخابات ایران شاهدیم که رژیم متجاوز و تروریست پرور عربستان سعودی  قرارداد نظامی و تسلیحاتی بالغ بر ۱۱۰میلیارد دلار منعقد نمود! دقت کنید! فقط «قرارداد نظامی عربستان سعودی و آمریکا»، معادل با چهار و نیم برابر «کل بودجه ی کشور ایران» است! ...

یادمان نرود که صدام می توانست همان سال ۵۷ حمله کند اما وقتی از مسئله ای  در مورد ایران و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال۵۹ مطمئن شد، حمله کرد

سربسته عرض کنم که عربستان درحال ایفای نقش صدام در منطقه می باشد

علیرضا پورمسعود najva_net@


مردم عزیز ایران، به شما گرامیان پیشنهاد میکنیم که در این روزها حتما  مستند «پرزیدنت آکتور سینما» را حتما ببینید و هرگز این مستند را از دست ندهید.

استاد رائفی پور :

 قابل توجه آن هایی که با رای خود دنبال آن بودند که سایه جنگ را از سر مردم ایران دفع کنند!

دقیقا همان روزی که  آرا انتخابات  ایران اعلام شد امضای قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری فروش اسلحه به عربستان از سوی آمریکا ، همچنین تشکیل ناتوی عربی در اطراف مرز های ایران همزمان با فشار های داخلی بر فعالیت های موشکی  و کاهش بودجه دفاعی  کشورمان فقط یک پیام دارد !


۲ نظر

سیزدهمین عامل اصلی تاخیر ظهور

۰ نظر

حتما شما هم درباره سند 2030 شنیده اید.

معامله بر سر ناموس (نسخه کامل) شواهد تکان‌دهنده از ترویج فساد جنسی

دریافت حجم: 5.25 مگابایت

 



مدت زمان: 4 دقیقه 49 ثانیه 

منبع:موسسه مصاف ایرانیان

۰ نظر

همه چیز در مورد سند ۲۰۳۰ و خیانت دولت در آموزش و پرورش فرزندان ایران!

 

دریافت  حجم: 10.3 مگابایت

 



مدت زمان: 4 دقیقه 12 ثانیه 

 

پیشاپیش پوزش می طلبم!

 

 سند 2030 را بهتر بشناسیم...

️ امضاء سند 2030 در آموزش و پرورش در دوسال گذشته و به طور مخفیانه انجام شده است. این سند چند صد صفحه است که مکمل آن سندهای متعدد بین‌المللی از جمله سند who سازمان بهداشت جهانی است.

 برخی از بندهای این سند بدین قرار است: 

1. آموزش مسائل جنسی از سن 4 سالگی برای همه الزامی است که هر گروه سنی مطالب خود را دارد:

 مثلا در گروه 4 تا 6 سال کودک باید بحث استمنا (خودارضایی) و کامیابی از خود را بیاموزد و والدین حق دخالت در آموزش ندارند. 

 در سن 6 تا 12 سال آموزش حقوق جنسی به صورت ریز و کامل و احترام به هنجارهای متفاوت جنسی افراد و راه‌های رفتار در این زمینه متناسب با آن باید صورت پذیرد. 

2. در آن آمده معلمین تنها در تربیت معلم آموزش ببینند آن هم طبق مطالب مجامع بین‌المللی و خارجی نه اسلامی ایرانی.

3. مدارس و دانشگاه‌ها در کتب درسی حق طرح مطالب مرتبط با هر دین از جمله اسلام را ندارند و این از حقوق کودک نیست اما ملزم به آموزش کامل مسائل جنسی به کودکان 4 سال به بالا هستند.

4. در این سند و سند مکمل آن یعنی سند who گفته شده باید از خانواده حمایت شود. اما از نگاه این سند، خانواده بر سه نوع است:

۱. زن و مرد و فرزند

۲. زن و زن و فرزند

۳. مرد و مرد و فرزند

 یعنی باید روسپی‌گری و همجنس‌بازی به رسمیت شناخته شوند.

ببخشید که بعضی مطالب در این قالب نمی گنجد لطفا به خبر زیر مراجعه کنید!

[افشاگری تکان‌دهنده فاطمه آلیا: معاونت زنان روحانی، لیست اسامی زنان مطلقه ۲۰ تا ۲۵ سال را به سازمان ملل برای کار در آنتالیا داد!]

5. دراین سند از حمایت از اقشار آسیب پذیر صحبت شده که در سند دیگر از همجنس بازان به عنوان قشر آسیب پذیر نام برده شده است.

6. ما برای آموزش جوانان دانشگاهی حق آموزش مسائل هسته‌ای و موشکی و هوا فضا را نداریم و جوانان را باید به کشورهای عربی چون عربستان بفرستیم تا آنجا یاد بگیرند.

7. این سند تنظیم خانواده را به عنوان امر اجباری مطرح کرده است. 

که سقط جنین یکی از این موارد است.

8. برابری حقوق زن و مرد را مطرح کردند اما نه آن‌طور که برخی تصور می‌کنند بلکه در آن اشاره شده نباید در مهدها و مدارس برای دختران مادری کردن را یاد داد اما آموزش جنسی الزامی است.

 

از جمله کتب آموزشی جنسی به کودکان طبق سند 2030

منبع: اندیشکده مطالعات یهود

۵ نظر

انتظار فرج

امیرالمومنین امام على علیه السلام: 

المُنتَظِرُ لأِمرِنا کَالمُتَشَحِّطِ بِدَمِهِ فی سَبیلِ اللّه ِ ؛ 

آن که منتظر فرج ما است، همچون کسى است که در راه خدا در خون خود تپیده باشد.

کمال الدّین ، ص 645

۰ نظر

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور «انتخابات»


️ زمان: 82 دقیقه

دانلود صوتی با کیفیت 80kb - حجم 47 مگابایت

دانلود صوتی با کیفیت 24kb - حجم 14 مگابایت

موسسه مصاف ایرانیان masaf.ir

۰ نظر

پرتکرارترین توصیه‌های اقتصادی رهبر انقلاب در چهارسال اخیر

۱ نظر

امام خمینی: عمامه هایشان را بردارید


دانلود تصویری با کیفیت بالا - حجم 18 مگابایت

دانلود تصویری با کیفیت پایین - حجم 7 مگابایت 

۰ نظر

دانلود کلیپ «طرحی برای ایران»


دانلود تصویری با کیفیت بالا - حجم 57 مگابایت

دانلود تصویری با کیفیت پایین - حجم 25 مگابایت 

موسسه مصاف ایرانیان masaf.ir

۰ نظر

شاخ شیطان از نجد [عربستان] طلوع می کند


در کتاب های معتبر اهل سنّت، از جمله؛ صحیح بخاری، روایتى از پیامبر گرامى (ص) نقل شده است که برخی آن را به ظهور فرقه وهّابیّت تفسیر کرده اند.

 

در این حدیث -که راوی آن عبدالله بن عمر، فرزند خلیفه دوم است-، آمده است که پیامبر (ص) فرمودند: "خدایا! منطقه شام را برای ما پر برکت نما! خدایا! منطقه یمن را برای ما پر برکت نما"!

 

گروهی که در آن جا حضور داشتند، گفتند که ای رسول خدا! و در منطقه نجد ما؟ (یعنی برای پر برکت شدن آن جا نیز دعا کن). پیامبر (ص) اعتنایی به درخواست این افراد نکرده و بعد از اصرار مجدد آنها، در مرتبه سوم اعلام کردند که آن جا جایگاه آشوب ها و زمین لرزه ها است و شاخ شیطان از آن جا نمایان خواهدشد.[1]

 

شارحان صحیح بخاری، شاخ شیطان را به امت شیطان و پیروان شیطان تفسیر کرده اند.[2]

 

در حدیث دیگری از صحیح بخاری، پیامبر (ص) اشاره به فتنه ای می کند که از مشرق آغاز خواهد شد و نشانه آن فتنه گران این خواهد بود که آنان افرادی هستند که بر قرائت قرآن پایبند هستند، اما اثر قرآن، تنها در گلوی آنها بوده (و به رفتار و کردارشان سرایت نخواهد نمود).... ریش های بلند دارند و نشانه دیگر آنها، تراشیدن سر است.[3]


 

اکنون با توجه به مطالب فوق، به این نکات توجه فرمایید:

 

1. این روایات در معتبرترین کتاب های اهل سنت مطرح شده و در منابع اولیه شیعه وجود ندارد، در منابع ثانویه نیز به نقل از کتب اهل سنت است.[4] بنابر این، نمی توان شیعیان را متهم به جعل این روایت کرد.

 

2. اگر چه "نجد" به معنای سرزمین مرتفع است و ممکن است مناطق مختلفی از این خصوصیت برخوردار باشند، اما هرگاه از این واژه، به تنهایی و بدون وجود قرینه و نشانه ای استفاده شود، هیچ کارشناس متون تاریخی، تردیدی به خود راه نمی دهد که مراد از آن، منطقه ای در عربستان است که اکنون ریاض، پایتخت این کشور و بریده و عنیزه، دو شهری که خاستگاه اصلی وهابیت بوده در آن قرار دارد.

 

3. در برخی از روایات، منشأ این فتنه از "شرق" و برخی دیگر از "نجد" معرفی شده است، اما با نگاهی در نقشه جهان، پی خواهیم برد که منطقه نجد، دقیقاً در شرق شهر مدینه، محل سکونت پیامبر (ص) قرار دارد.

 

4. تطبیق این احادیث بر منطقه عراق صحیح نیست؛ زیرا عراق در شمال مدینه است، اگرچه کمی متمایل به شرق بوده و به عبارتی، شمال شرقی می شود، اما اگر فردی اعلام دارد که عراق در شرق مدینه است، مرتکب اشتباه شده است.

 

5. برخی از خصوصیات موجود در این روایات؛ مانند تأکید بر قرائت قرآن با لحن زیبا، اما بدون تدبّر در وهابیت وجود دارد و به همین جهت، برخی پژوهشگران معتقدند که فتنه اشاره شده، همان فتنه وهابیت است.

 

خلاصه؛ پاسخ نهایی ما به پرسشتان، آن است که با این که شواهد و قرائنی بر انطباق این روایات بر فتنه ناشی از ظهور وهابیت وجود دارد، اما نمی توان به صورت قطعی و صد در صد به چنین موضوعی معتقد بود و شاید این روایات، مرتبط با فتنه ای باشد که هنوز اتفاق نیفتاده است.


پی نوشت:

[1] صحیح بخاری، ج 2، ص 23، دار الفکر، بیروت، بی تا؛ "ذَکَرَالنَّبِیُّ ص: اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی شَأْمِنَا،اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی یَمَنِنَا. قَالُوا: وَفِی نَجْدِنَا. قَالَاللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِییَمَنِنَا. قَالُوا یَا رَسُولَ اللَّهِ وَفِی نَجْدِنَا؟ فَأَظُنُّهُ قَالَ فِیالثَّالِثَةَ: هُنَاکَ الزَّلاَزِلُ وَالْفِتَنُ، وَبِهَا یَطْلُعُ قَرْنُالشَّیْطَانِ".

[2] ابن حجر العسقلانی، مقدمة فتح الباری، ص 168، دار المعرفة للطباعة و النشر، بیروت، بی تا.

[3]صحیح بخاری، ج 8، ص 218؛ "قال: یخرج ناس من قبل المشرق و یقرؤن القرآن لا یجاوز تراقیهم ....سیماهم التحلیق".

[4] محدث نوری، مستدرک الوسائل، ج 10، ص 207، ح 11867، مؤسسة آل البیت، قم، 1408 هـ ق.

متن از اسلام کوئست

عکسها از najva.net

۰ نظر